Van Uganda naar de Filipijnen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Tessa Drogtrop - WaarBenJij.nu Van Uganda naar de Filipijnen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Tessa Drogtrop - WaarBenJij.nu

Van Uganda naar de Filipijnen

Blijf op de hoogte en volg Tessa

17 Oktober 2014 | Nederland, Heemskerk

Lieve allemaal,

Het college van bestuur van de HvA heeft afgelopen maandag besloten dat wij niet naar Uganda mogen, zoals de meeste van jullie weten. We waren heel erg teleurgesteld maar gelukkig kwam de HvA met een mooi alternatief waardoor we nu toch weg kunnen!

Na een hectische week met gesprekken en geregel hebben we nu een ticket geboekt naar Manilla. Vrijdag 24 oktober zullen wij toch eindelijk vertrekken!!!
De eerste week gaan wij wat meer van het land zien en uiteraard chillen, om vervolgens 3 november te starten op onze nieuwe stageplek. Voor degene die het leuk vinden om hier wat meer over te lezen; http://www.be-more.nl/project/adam-jennies-christian-center/

We zullen jullie in onze nieuwe blog, op onze nieuwe bestemming, op de hoogte houden van onze reis.

Liefs,
Thirsa en Tessa






  • 17 Oktober 2014 - 19:07

    Trudie:

    Geweldig meiden! Ben erg blij voor jullie dat het allemaal goed is gekomen. Voordeel voor ons is dat we een weekje langer genieten van jullie

  • 17 Oktober 2014 - 19:45

    Gerda:

    Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling was. Je hebt je er op ingesteld, naar toe geleefd etc. maar ik vind wel dat ze een goed besluit genomen hebben en een mooi alternatief gevonden hebben. Het land schijnt erg mooi te zijn. Ook daar kunnen jullie prima stage lopen. Geniet nog even van het extra weekje thuis, inlezen in een ander land etc. en voor straks een hele goede tijd daar! En ook vanuit deze plek blijven we graag op de hoogte van jullie belevenissen. Liefs Gerrit en Gerda

  • 21 Oktober 2014 - 23:36

    Dirk Feenstra :

    Ik wens jullie veel plezier en een goede tijd daar, groeten dirk

  • 22 Oktober 2014 - 17:16

    Riet Van Der Kolk:

    Het lijkt me hartstikke leuk om jullie te volgen en mee genieten ,meiden ik hoop en geloof dat jullie het heel leuk zullen hebben,ik kijk er naar uit heel veel plezier groetes oma Riet

  • 25 Oktober 2014 - 15:56

    Rina Vd Helm:

    Hoi meiden, Hoop dat jullie een goede reis gehad hebben. Nu genieten en heel veel nieuwe ervaringen opdoen. Succes he. Dikke kus

  • 26 November 2014 - 13:04

    Irma:

    Hoi Thirsa,
    Moest aan je denken.
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt en ik ga de verslagen lekker even lezen. Ben benieuwd naar je verhalen straks.
    Liefs Irma

  • 26 November 2014 - 13:04

    Irma:

    Hoi Thirsa,
    Moest aan je denken.
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt en ik ga de verslagen lekker even lezen. Ben benieuwd naar je verhalen straks.
    Liefs Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 8520

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis naar de Filipijnen

Landen bezocht: